Δημιουργία Δελτίου
00
μέρες
00
ώρες
00
λεπτά
00
δευτ

Συχνές Ερωτήσεις

FAQ6 Verification Process

Ταυτοποίηση

Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Π. (ΦΕΚ 3162 / 25.11.2014), για να διασφαλίσεις ότι o λογαριασμός σου θα παραμείνει σε ισχύ και να συνεχίσεις να έχεις πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, θα χρειαστεί να επαληθεύσουμε τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού σου. 
 
Αφού συνδεθείς στον λογαριασμό σου επιλέγεις Λογαριασμός > Προφίλ > Ταυτοποίηση Λογαριασμού και ακολουθείς μία από τις παρακάτω μεθόδους ταυτοποίησης: 
 
α. Μέσω ΙΒΑΝ και ταυτότητα ή διαβατήριο
- «Ανεβάζεις» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου και  
- Συμπληρώνεις το ΙΒΑΝ του τραπεζικού σου λογαριασμού. 
 
Σημ: Για την επιβεβαίωση του IBAN λογαριασμού σου, βεβαιώσου ότι τα προσωπικά σου στοιχεία (Όνομα, Επίθετο και Όνομα Πατρός) αντιστοιχούν με αυτά που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου. 
 
β. Μέσω λογαριασμού κοινής ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.) ή λογαριασμού τηλεφωνίας ή Υπεύθυνης Δήλωσης και ταυτότητα ή διαβατήριο 
- «Ανεβάζεις» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου και  
- «Ανεβάζεις» ένα έγχρωμο αντίγραφο ενός πρόσφατου (με ημερομηνία έκδοσης εντός του τελευταίου 6μήνου) λογαριασμού ΔΕΚΟ/Κινητής, στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή σου. 
Μόλις λάβουμε τα παραπάνω έγγραφα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για την επιβεβαίωση των στοιχείων σου. 

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει Λογαριασμό Κοινής Ωφέλειας στο όνομά σου, μπορείς να καταθέσεις μία Υπεύθυνη Δήλωση (διαθέσιμη εδώ) θεωρημένη με συμπληρωμένα τα προσωπικά σου στοιχεία. Εναλλακτικά μπορείς να την συμπληρώσεις ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr εδώ (δεν χρειάζεται θεώρηση) και στη συνέχεια να την ανεβάσεις στον λογαριασμό σου.
 
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο verification@opap.gr ή στο 18280*.

Σημ: Σε περίπτωση που περάσει το διάστημα των 30 ημερών, από τη δημιουργία του λογαριασμού και δεν έχεις πραγματοποιήσει τη διαδικασία ταυτοποίησης, τότε ο λογαριασμός θα κλειδωθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 18280* ή να αποστείλεις τα απαραίτητα έγγραφα στο email verification@opap.gr για την ενεργοποίησή του.